×
Rucavas novada administrācijas darba procesa organizēšana no 21.decembra

Rucavas novada administrācijas darba procesa organizēšana no 21.decembra

Datums: 21.12.2020


Pamatojoties uz Rucavas novada rīkojumu Nr.2.1.5/D-133 "Par pašvaldības iestāžu rīcību Covid 10 infekcijas izplatības ierobežošanai"

Rucavas  novada dome no 2020.gada 21.decembra normatīvajos aktos paredzētās funkcijas un pienākumus veiks attālināti.

Dokumentu pieņemšana, izskatīšana un konsultācijas tiks nodrošinātas elektroniski, izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus: tālr. 63467054, e-pasts: dome@rucava.lv, portālu www.latvija.lv. Iesniegumus iespējams atstāt pie Rucavas novada domes esošajā pastkastītē.

 

Darbinieku klātienes apmeklējums iespējams tikai būtiskas nepieciešamības gadījumā, iepriekš to saskaņojot telefoniski ar attiecīgo darbinieku.

(Aicinām rūpīgi izvērtēt jebkādu klātienes konsultāciju nepieciešamību!)

Rucavas kases tālr. 20397912, Dunikas kases tālr. 63453401, 29900135

Pārējā laikā naudas maksājumus lūdzam veikt elektroniski uz norēķinu kontu: A/S Swedbank, Konta Nr. LV30HABA0551019765652 vai arī Latvijas Pasta nodaļās:

 

  • Rucavas pasta nodaļa, adrese: Rucavas pamatskola, Rucavas pag., Rucavas nov., LV-3477, no pirmdienas līdz piektdienai, darba laikā no 8.30 – 14.00.

 

  • Sikšņu pasta nodaļa, adrese: “Purenītes”, Dunikas pag., Rucavas nov., LV-3480, no pirmdienas līdz piektdienai, darba laikā no 8.30 – 12.00.

 

Rucavas novada dome aicina iedzīvotājus būt atbildīgiem, sekot līdzi savam un savas ģimenes veselības stāvoklim, ievērot ārkārtas situācijas ierobežojumus un piesardzības pasākumus!