Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra valsts pakalpojumu grozs Drukāt

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) pakalpojumi

  • Vispārpieejamas informācijas sniegšana;
  • Iesniegumu pieņemšana (19 pakalpojumiem);
  • Atbalsts e-lēmumu apskatei portālā www.latvija.lv un izdrukai;
  • Atbalsts e-izziņu iegūšanai www.latvija.lv un izdrukai (12 izziņas);
  • Vienoties ar VSAA par pakalpojuma pieprasītāja apkalpošanu pēc iepriekšēja pieraksta.


Iesniegumu pieņemšana un konsultēšana par šādiem pakalpojumiem:

  1. Apbedīšanas pabalsts;
  2. Bezdarbnieka pabalsts;
  3. Bērna invalīda kopšanas pabalsts;
  4. Bērna kopšanas pabalsts;
  5. Bērna piedzimšanas pabalsts;
  6. Brīvprātīgi apdrošinātas personas reģistrācija;
  7. Ģimenes valsts pabalsts;
  8. Invaliditātes pensija;
  9. Maternitātes pabalsts;
  10. Pabalsts invalīdam, kuram nepieciešama kopšana;
  11. Pabalsts transporta izdevumu kompensēšanai invalīdiem, kuriem apgrūtināta pārvietošanās;
  12. Paternitātes pabalsts;
  13. Pārmaksāto sociālās apdrošināšanas iemaksu atmaksāšana;
  14. Slimības pabalsts;
  15. Valsts fondētās pensijas (pensiju 2.līmeņa)  kapitāla līdzekļu pārvaldītāja un ieguldījumu plāna  maiņa;
  16. Valsts fondēto pensiju shēmas (pensiju 2.līmeņa)  dalībnieka reģistrācija un ieguldījumu plāna izvēle;
  17. Valsts sociālā nodrošinājuma pabalsts;
  18. Vecāku pabalsts;
  19. Vienreizējs pabalsts mirušā laulātajam (pensionāram).


Izziņas izsniegšana, kas VSAA e-pakalpojumu veidā pieejama portālā www.latvija.lv

  1. Informācija par sociālās apdrošināšanas iemaksām un apdrošināšanas periodiem;
  2. Informācija par reģistrēto darba stāžu (līdz 1996. gadam);
  3. Informācija par piešķirtās pensijas/pabalsta/atlīdzības apmēru;
  4. Informācija par izmaksai nosūtīto pensiju/pabalstu/atlīdzību;
  5. Informācija par VSAA ieturēto ienākuma nodokli;
  6. Informācija par prognozējamo vecuma pensijas apmēru;
  7. Valsts fondēto pensiju shēmas (pensiju 2.līmeņa) dalībnieka konta izraksts;
  8. Informācija par valsts fondēto pensiju shēmas (pensiju 2.līmeņa)līdzekļu pārvaldītāja un ieguldījuma plāna maiņu;
  9. Informācija par izmaksātajiem pabalstiem/pensijām/atlīdzībām un ieturēto ienākumu nodokli (ienākumu deklarēšanai);
  10. Informācija par apdrošinātās personas pensijas kapitālu;
  11. Informācija par valsts fondēto pensiju shēmas dalībnieka reģistrāciju un ieguldījuma plāna izvēli;
  12. Informācija par ieturējumiem no izmaksājamās pensijas/pabalsta/atlīdzības.


Valsts ieņēmumu dienesta (VID) pakalpojumi

1. Iesniegumu pieņemšana par:

1.1. Algas nodokļa grāmatiņu (ANG);
1.2. Iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu;
1.3. Iesniegums par VID izsniegtu identifikatoru un paroli EDS lietošanai;

2. Gada ienākumu deklarāciju (GID) pieņemšana;

3. Atbalsta sniegšana darbam ar EDS /atbalsts e-pakalpojumu sniegšanā.


Uzņēmumu reģistra (UR) pakalpojumi

  1. Konsultāciju sniegšana par e-pakalpojumu „Reģistrācija UR vestajos reģistros” (AS, SIA, IK, personālsabiedrības):
    •  Informācija par jauna komersanta reģistrāciju;
    •  Informācija par komersanta izmaiņu reģistrāciju;
    •  Informācija par komersanta likvidācijas reģistrāciju;
  2. Konsultāciju sniegšana par e-pakalpojumu „Izziņu pieprasīšana no UR vestajiem reģistriem”.


Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP) pakalpojumi

Konsultāciju sniegšana par šādiem Iestādes e-Pakalpojumiem:

  1. Dzīvesvietas deklarācijas iesniegšana;
  2. Iesniegums par aizliegumu vai atļauju izmantot personas ķermeni, audus un orgānus pēc nāves;
  3. Iesniegums par dzīvesvietas reģistrēšanu ārvalstīs;
  4. Manā īpašumā deklarētās personas;
  5. Mani dati Iedzīvotāju reģistrā;
  6. Pārbaude, vai persona ir deklarēta norādītajā adresē;
  7. Pārbaude, vai persona ir iekļauta Iedzīvotāju reģistrā un vai nav ziņu par personas nāvi;
  8. Pieteikšanās personu apliecinoša dokumenta izsniegšanai;
  9. Vēlēšanu iecirkņa noskaidrošana vai maiņa;
  10. Reģistrācija balsošanai pa pastu vēlētājiem, kuri uzturas ārvalstīs;
  11. Vēlēšanu iecirkņa noskaidrošana;
  12. Personvārdu meklēšana personvārdu datu bāzē;
  13. Šengenas vīzas pieteikums;
  14. Latvijas pilsonības iegūšanas ceļvedis – konsultants.


Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) pakalpojumi

Konsultāciju sniegšana par pakalpojumu saņemšanas iespējām e - vidē un NVA sniegtajiem pakalpojumiem, izmantojot tīmekļa vietnē www.latvija.lv pieejamo informāciju.

  • Informācijas sniegšana par bezdarbnieka statusu, tiesībām un pienākumiem.
  • CV un vakanču reģistrēšana,
  • Informatīvās dienas e-versija,
  • Profilēšana,
  • Karjeras pakalpojumi,
  • Apmācību monitorings,
  • Darba tirgus prognozes.


Valsts zemes dienesta (VZD) pakalpojumi

Konsultāciju sniegšana par iestādes pakalpojumu saņemšanas iespējām e - vidē un VZD sniegtajiem pakalpojumiem, izmantojot tīmekļa vietnē www.latvija.lv un www.vzd.gov.lv pieejamo informāciju.


Valsts darba inspekcijas (VDI) pakalpojumi

Konsultāciju sniegšana par iestādes pakalpojumu saņemšanas iespējām e - vidē un VDI sniegtajiem pakalpojumiem, izmantojot tīmekļa vietnē www.latvija.lv pieejamo informāciju.

Lauku atbalsta dienesta (LAD) pakalpojumi

Iesniegumu pieņemšana par platību maksājumiem – (no 2016.gada).


SVARĪGI:
• Lai saņemtu pakalpojumu VPVKAC, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments.
• Lai saņemtu e-pakalpojumu, personai nepieciešams autentificēties ar savu internetbanku, ar eID karti vai elektroniskā paraksta viedkarti.